Regulamin świadczenia usług i korzystania ze strony Trzymsie Dla Firm
I Definicje
Za każdym razem, gdy w niniejszym Regulaminie występują poniżej zdefiniowane pojęcia, należy je rozumieć następująco:
- Klient lub Usługobiorca – firma lub przedstawiciel firmy, która dokonała kontaktu w sprawie wyceny usługi
- Polityka Prywatności – dokument udostępniony w Serwisie zawierający informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług w ramach Serwisu.
- Serwis – witryna internetowa dostępna na stronie Internetowej https://trzymsie.pl/dla-firm, za pomocą której możliwe jest nawiązanie współpracy w celu korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę.
- Usługa – wsparcie psychologiczne dla firm.
- Usługodawca – firma Trzymsie.pl sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa,wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001096909, NIP: 7011197702, REGON: 528214933, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych.
II Zakres świadczonych usług w ramach Serwisu
- W ramach Serwisu Usługodawca świadczy Usługi przewidziane dla osób prawnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
III Składanie zamówienia wsparcia psychologicznego dla firm
- W celu zamówienia usługi Klient musi skontaktować się z Usługodawcą za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Trzymsie Dla Firm
- Wypełnienie formularza nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy.
- Umowa na świadczenie usług przez Usługodawcę zostaje zawarta na podstawie indywidualnych ustaleń pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
IV Postępowanie reklamacyjne i rozwiązywanie sporów
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać w postaci elektronicznej za pomocą e-maila wysłanego na adres: biuro@trzymsie.pl
- W celu usprawnienia procesu reklamacji wskazane jest złożenie reklamacji w ciągu 14 od dnia wykonania usługi lub dnia, w którym miała być ona wykonana.
- Reklamacja powinna zawierać:
a. oznaczenie Klienta, w szczególności: jego imię i nazwisko, adres zamieszkania lub siedziby, adres poczty elektronicznej;
b. dokładne przedstawienie problemu stanowiącego przyczynę reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona Klientowi wiadomością e-mail wysłaną na wskazany przez Klienta w treści reklamacji adres e-mail. Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
V Ochrona danych osobowych
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klienta przedstawione zostały w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Serwisu.
VI Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od chwili opublikowania go na stronie Trzymsie Dla Firm
- Organizator jest uprawniony do wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
- Usługi w ramach Serwisu przewidziane są dla osób prawnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Klient będący konsumentem może skorzystać m.in. z następujących z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
– Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
-Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy;
– Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Klienta będącego konsumentem ochrony przysługującej mu na mocy przepisów prawa, których nie można wyłączyć w drodze umowy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z niniejszymi warunkami Regulaminu prosimy o kontakt.